Friday, August 24, 2012

Mini mini kartlar..

Bu aralar kisa projelere verdim kendimi, tebrik kartlari gibi.. Cok daha hizli bitiyor ve hemen bir baskasina baslayabiliyorum.
Marta Stewert'in pratik aletlerinden biri daha.. tum sayfa yuzeyini desenli kesmeye yarayan bir alet. cok yaratici ve kullanisli bir alet.

 Kartin ic yuzeyini de Glimmer Mist kullanarak, bir tarafini stencil kullanarak bir tarafini da dumduz renklendirdim.
 Bu kadar tebrik karti yapiyorsun kimseye verdin mi diye sordu bir arkadasim.. :) Kimseye vermemistim. Artik kartpostal - eski usul el yazisi ile yazilmis mesajlasmalar kalmadigi icin cesaret edemedim belki de.. Ama bu soru beni dusundurdu.. Ben cok sevinirdim biri bana el yapimi ve icinde kendi el yazisi ile mesaji bulunan bir kart verseydi.. Son derece kisiye ozel ve hos bir armagan bence. Yarin Ozge'nin oglu Justin'in dogum gunune gidiyoruz. Ona bir kart hazirladim. Cocuk henuz 4 yasinda o anlamayacaktir ama Ozge icine o gune ait bir foto yapistirip saklayabilir diye dusundum.
Kapagini stamplerimle hazirlayip Copic'lerle renklendirdim.

4 rakamini da yine damgalarla hazirlayip Copic'lerle boyadim. sag taraftaki sayfaya sadece arka zemin renklensin diye desenli bir sayfa yapistirip biraktim, buraya resim yapistirmalari gerekecek. Sonra bu sekilde acik olarak bufe uzerinde veya bir rafta hatira olarak saklanabilir.
Kucuk projelerle ugrasiyorum demistim ya, normal kartlari da ikiye kesip mini kartlar hazirladim. Bunlar daha cok birine hediye verirken hediyeye ilistirilebilecek mini kartlar seklinde. Yine damgalarim ve Copic'lerden bolca faydalandim.

 



 Burak'a bu dogum gununde hediyesinin yaninda verdigim minik kart. alttaki zemin kendiliginden desenli ve siyah desenler kadifeden..
 Icine  ufak bir resmimizi koydum, sag tarafina da el yazimla bir mesaj yazdim.
 Kucaginda kamyonu ile duran bu cocuk damgasini gorur gormez aldim cunku bana Kaan'i animsatti :) Copic'lerle bir guzel boyadim. Golgelendirme ve renk gecisleri konusunda cok zayifim henuz yine de goze hitap eden seyler cikti ortaya.
 
 

1 comment: