Saturday, August 20, 2011

En yeniler

Son zamanlarda sayfa aksesuarlari icin elimdeki araclari nasil kullanabilirim diye cok dusunuyorum. Krigamiden kesme dekoratif sayfalar, fimodan aksesuarlar, orme danteller vs.. Hepsinden birseyler yaptim. Henuz organize bir sekilde kullanamiyorum bunlari ama zamanla o da olacak elbet :)
Bu sayfada fimodan yaptigim baliklar ve dugmeleri kullandim. Bir de fimodan cerceve yaptim alt solda. K harfi de yine fimodan.



Oglumun Istanbul'daki soguk kis gunlerinden bir sayfa yapmam lazimdi :) Sayfanin kenarlarini baska renk bir bordurle cerceveledim. Resimlerin altina stamp uyguladim. Vellum uzerine de hikayeyi yazdim. Sade ama guzel bir sayfa oldu. Bu template Page Maps diye bir kitap almistim, oradan kullandim. Cok yardimci oluyor belli bir template izleyince. Zaman icinde kendi template lerimi olusturmayi hedefliyorum :)

Tek resim kullanabildigim tek sayfam! Genelde resimlerin hepsine bayilip hepsini koymaya calisiyorum hahahahah.. Internet'ten buldugum bi template i uyguladim. Buyuk cicek ve kirmizi ugur bocegi krigamiden. Alttaki cicekler de tig ile oruldu. Sayfanin kenarini da Sew Easy ile delip yunle diktim. Cok hos oldu! Resmin altindaki fon da Kaan'a gelen bir dogum gunu hediyesinin ambalajindan yirttim :) Begendiginiz seyleri sakin atmayin, gun gelir kullanirsiniz ;)







No comments:

Post a Comment