Saturday, August 20, 2011

Favorilerim

Simdiye kadar yaptiklarim icinde en begendiklerim diyebilirim..
O kadar cok resim begeniyorum ki hepsi tek sayfaya sigmayinca iki sayfa seklinde hazirliyorum :)
Krigami ile hazirladigim kagitlari da kullaniyorum. Krigami de kagidi hani katlayip katlayip keserdik ya sonra acinca bi sekiller cikardi :) Onun uzmanlasmis halim kestiklerinden iste boyle pattern ler cikiyor :)

Oglumun dogum gunu sayfasi. Dogum gunu balonu ve sapkasini da koydum sayfaya. Biraz karisik oldu ama o gune ait aksesuarlar kullaninca sayfa daha canli oluyor, o gunu daha kuvvetli yasatiyor :).

Paper quilling ile hazirladigim harfler. Cok hos oldu ama biraz el oyalayici. KAAN yazisinin uzerindeki balon ve altindaki balik da ayni sekilde hazirlandi.




Ogluma benim sayfam.. Bunu da cok begeniyorum. Birbiri ile alakasiz uc ayri arka plan kullandim ama butun olarak birbirine uydu. Cicekler de zenginlestiriyor.






No comments:

Post a Comment