Monday, August 22, 2011

Ramazan menulerim

Bu sene ramazan cok bereketli gecti.. Bol bol arkadaslarla toplastik, yedik ictik, keyifli bir ramazan oldu. En cok zorlandigim sey ise ne yapacagima karar vermek oldu. Internette cok guzel tarifler buluyorsun ama "menu" bulmak zor oluyor.. Neyi neyle pisirsem zor bir karar. Ben de bu sene sundugum iftar menulerini kaydetmeye karar verdim. Referans olsun bir daha davet verirsek kullanirim.. Bir ara tarifleri de yazarim olmazsa ama simdi coook yorgunum. :)

Iftar Menu 1
Brokoli corbasi
Besamel soslu, patates pureli firin kofte
Bademli tavuklu safranli Istanbul pilavi
Zeytinyagli barbunya
Mercimekli borek
Portakalli revani

Iftar Menu 2
Irmikli domates corbasi
Sehriyeli biber dolmasi
Patlican begendili tavuk (tavuklu hunkar begendi)
Kabakli naneli bulgur pilavi
Cacik
Zeytinyagli taze fasulye
Kozleme kirmizi biber salatasi
Kadayifli muhallebi

Iftar Menu 3
Kremali domates corbasi
Mantar biberli besamelli firin kofte
Corn Flakes'li tavuk
Nohutlu pirinc pilavi
Cacik
Zeytinyagli bezelye
Kadayifli muhallebi

Iftar Menu 4
Kofteli eriste cobasi
Kabak begendili cevizli tavuk
Patlicanli bulgur pilavi
Mantar guvec
Pekmezli asure

Her birini severek hazirladim.. Mutfak cok keyifli bir hobi olmaya basladi benim icin.. tatil donusu tencere, tava, servis tabaklari, kase, guvec kaplari alicam.. Butun tencerelerimi attim teflonlari soyulmustu artik.. Mutfagi yenileme zamani geldi :) Sonra da yeni tariflere yelken acicammmmm :)

2 comments:

  1. kadayifli muhallebi hala kocamin dilinde her gelene soyluyor it was exceptional diyip duruyor haberin ola:)

    ReplyDelete
  2. cok sevindim begenildigine valla :) o zaman senin cooking gecelerinden birinde tatli aksami yapip kadayifli muhallebi yapariz

    ReplyDelete