Thursday, August 18, 2011

Lemisce..

Ne zamandir dusunuyordum hobilerimi bir blogta toplamayi. Ve sonunda basardim.

Benim icin bir yasam bicimi oldu hobilerim. Ne zaman bu kadar bagimlisi oldum, ne ara bu kadar "hobici" oldum hatirlamiyorum :) Ama kendimi bildim bileli kendimi mesgul tutma halim vardir.. Daha ufaciktik, annem tig ogretmisti hatirlarim. Havlu kenari yapardim.. Barbie bebeklerime elbise dikerdim. Bir cuval (abartmiyorum resmen koca bir cuval) kumas parcalari vardi odamda, onlari doker elbise dikerdim bebeklerime. Sonra yunlere sardim, kazak bile ormuslugum var kendime sanirim orta okuldaydim. Hep ozenirdim neden bizim ev ekonomisi dersimiz yok diye :) Resim dersleri ise hicbir zaman sempatimi kazanamadi. Neden bilmem. Halen de resim cizmeyi sevmem. Ilkokulda ogretmenim hicbir resmimi panoya asmamisti, sanirim ondan.. :p Neyse.. Universite hazirlik doneminde arkadasim Tugba'larda boncuk agac yapmayi ogrendim. Attik kendimizi Misir Carsisi'na tabii.. Deli gibi boncuk agac yapiyordum. Hatta staj yaptigim donemde satmistim da birkac tane :) Sonra en buyuk askim, FIMO! 2005 nisaninda tanistim polimer kil ile, resmen sans! Moralimin cok bozuk oldugu bir donemdi, yigenim Berfug, Burcu ve kuzen Sibel ile Praktiker'deydik.. Sibel bu hamurlardan bahsetti, Berfug da ben gordum onlardan vs derken.. bir de baktik orada.. Once 4 renk aldim.. Ayni hafta 2-3 kere daha gittik Praktiker'e :) Bir de ne hobisi yaparsam tum malzemelerini alirim mutlaka! Ekipmanlarim tam olacak yoksa olmaz :) Fimo epey bir sure bir numarali hobim oldu. Abu Dhabi'ye tasinirken bavulumu fimolarla doldurmustum, havaalaninda actirdilar tabii ne oldugunu anlamayip.. :) Hey gidi gunler.. Bir ara taki yapmaya heveslendim, yine doldurdum bavullari Bakirkoy'deki boncukculardan.. Ne kadar yaptim derseniz, pek yapmadim. Ama beni zaten yapmaktan cok YAPABILME OLASILIGI motive ediyor hahahaha..

Abu Dhabi'de Duygu ile tanistik. Duygu sayesinde Amigurumi ogrendim, bebek orme sanati. Sonra seramik kursuna gittik beraber.. En son da Scrapbooking'e sardik.. Simdilerde en cok bunu yapiyorum. Bildigim herseyi Scrapbooking sayfalarimda kullanabiliyorum. Lemisce hobiler de boyle oluyor zaten, biraz orada, biraz buradan.. Hobilerim benim icin vazgecilmez.. Yapmasam bile kafamda tasarlarim, yazar cizerim.. Yaptiklarima hayran hayran bakarim :) Iste ben de boyleyim, ne yapalim.. Simdi basliyorum bakalim post etmeye.. Scrapooking sayfalarim ile baslayacagim bakalim bu blog bizi nerelere goturecek...

No comments:

Post a Comment