Thursday, August 18, 2011

Meral annemlere yaptigim album

Cevat dedesi oglumun resimlerini basip duvarlara yapistiriyordu. Ben de duvarda guzel dursun diye guzel bir sayfa yaptim dedesiyle ogluma. Sonra aklima geldi, tek bir sayfa yerine birden fazla sayfa yapip album hediye etmek.. Meral annem Cecilia izindeyken 2 ay burada kaldi sagolsun, onlara hediye olarak guzel bir album hazirladim.



Dedesiyle oglumun sayfasinda son trendlerden olan ahsap cerceveden kullandim. Bu ahsaptan cok sikistirilmis kagida benziyor aslinda.. Metalik boyalarla renklendirilebiliyor ama sayfama dogal renginde yakisti. Arka plan duz yesil bir kagit ama chalk ink ve Stencil kullanarak kenarlarini boyamistim, sade ama guzel oldu. Film seridi seklinde kurdele de sevdigim aksesuarlar arasinda. Cicekler yine vazgecilmezim.. Bir de ELC'den aldigim sekilli makaslari kullandim bu sayfada. Sol alttaki resimlerin alt ve ustlerini bu sekilli makaslarla kestim.


Oglumun mimikleri! Halasi bayiliyor. Halasi icin bu guzel sayfalari yaptim.


Sew Easy denen bir alet aldim, sayfayi esit araliklarla deliyor sonra igne ve iplik ile isliyorsun. Resmin etrafinda ve alttaki sayfada aralarda mavi yunden dikisleri gorebilirsiniz.



Sade bir sayfa.. Vellum denen transparan sayfayi yazicida bastirip kullandim. Sayfanin butunlugunu bozmadan journal eklemenin en kolay sekli.


Kaan'in dogum gununde halamizin, babane ve dedemizin emegi cok. O gunun anisina bu sayfayi yaptim. Kaan'in resimlerini bastirdigimiz balondan bir ornek ve balonlarin resmini kesip kullandim. Dede ve babanesiyle olan resmin altindaki arka plan kagidini Marta Stewert'in kenar susleme aleti ile yaptim. Ne aletler var, her gidisimde hayretler icinde kaliyorum..



Dedesinin en sevdigi fotolardan bir derleme..Burada da ELC'den aldigim foam sheet'leri kurabiye kaliplarimla kesip yildiz, cicek sekillerini elde ettim. Kendi aksesuarlarimi kendim yapiyorum artik, maliyetleri dusurmek lazim :)


Sekercikim ve ben.. Benimle Abu Dhabi'ye gelip en zor olabilecek 6 ayimi guzellestiren, benim icin kizkardesimden ote olan guzel bogrulcem.. Ne diyeyim.. Anlatilmaz yasanir..


Solda camdan bir aparat kullandim. Sayfada one cikarmak istedigin detayin uzerine koyuyorsun. Ufak ama hos bir detay katiyor.


Her karede ayri bir yasanmislik, paylasilan anilar gizli.. Aramizda :)



No comments:

Post a Comment