Thursday, August 18, 2011

Hamis Lemis..

Ilk yaptigim sayfalardan biri, bunu da cok seviyorum. Sade bir background uzerinde hazir aldigim islemeli kagidi kullandim. Sag ustte gordugunuz 4 aylikken yukaridan cektigim karnim :)Uzerimdeki mayomun renkleri de sans eseri sayfanin tonlari ile cok uyumlu. Hikaye kismini bilgisayarda print ettim ve etrafinda danteller kullandim. Sag alttaki plastik kutucugu nerede kullanacagimi bilmeden almistim ama iste malzemelerin elinin altinda bulunmasinin avantaji bu. Hemen aklima geldi, hamilelik testimi saklamistim.. Onu sayfaya nasil eklesem diye dusunurken bu kutucuk aklima geldi. Silikon tabancasi kullanarak plastik kutunun zeminini ciceklerle susledim. Hamilelik testini de ortaya sabitledim.. Simdi bu sayfa guzel bir cercevenin icinde hobi odamin duvarini susluyor :)

No comments:

Post a Comment